tiistai 21. elokuuta 2012

Lilon kanssa aksaa

Olen kesän aikana käynyt kuukauden verran kerran/kaksi viikossa Marjo Heinolla yksityisillä agilitytunneilla ja se alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta :)
Olen oppinut itse kärsivällisemmäksi ja mikä parhainta, olen saanut itseluottamusta ja varmuutta ohjauksiin, jeeee!!! Näin ollen Lilokin on kehittynyt paljon kun ohjaaja ei enään pelkästään sähellä ;)

Tänään oltiin kesän viimeisellä tunnilla ja jäi kyllä niin hyvä mieli! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja laittaa katse kohti ensi kesää ja mahdollisia kisoja :D Ensin kyllä täytyy vielä kepit opettaa.. =)

Tänään Lilo eteni minusta pois hyvin, mutta pystyi myös tulemaan lähelle ja tekemään siinäkin töitä. Päällejuoksua täytyy vielä vähän hinkata mutta sekin menee koko ajan paremmin ja paremmin. Nyt irtautuu jo esteillekkin hyvin vaikka olen itse vähän kauempana kunhan vain minä MUISTAN ohjata kunnolla päättäväisesti enkä ota "kumikäsiä" käyttöön :D Tänään ei kyllä kumikäsiä tainnutkaan näkyä kun ei niistä tullut palautetta, hyvä hyvä!
Kyllä tämä tästä vielä lähtee rullaantumaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti